    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Date: Wed, 22 Mar 2006 16:45:03 +0100

    Leszek napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości news:dvrmvv$a02$1@inews.gazeta.pl...

    > Ilu ludzi musi ci zwrócić uwagę na to, że najprawdopodobniej z powodu
    > ograniczenia umysłowego nie całkiem rozumiesz słowo pisane?

    a mozesz wskazac konretnie? TO ze sie wtracasz zawsze gdy jest okazja
    mi dokuczyc to wiem ale wolalbym konrety, jakich nie uslyszalem ani razu
    od Akulki. Zadalem proste 3 pytania, procedura zgloszenia rozboju i
    postepowanie z oskarzonym, prawa oskarzonego, prawa pokrzywdzonego. nic
    wiecej nie wymagam. Wiem natomiast ze takich odpowiedzi nie uzyskam,Panna
    powtarza tylko glupie hasla.
    Na tak proste konretne pytania uslysze tylko
    ze bronie bandytow , ze mam cos do ukrycia, czy jak to elegancko ujal
    Pan Krzyzanowski (co juz pod zniewazenie podpada)
    "Spokojnie, zawsze sie znajdzie jakis bojownik o prawa zbirow, z kolka
    milosnikow pedofila i pieprznietej pielegniarki. Na szczescie to tylko
    margines."

    Gdy zapytalem czy by jej odpowiadalo gdyby po moim zgloszeniu dokonania
    rozboju przez jej osobe natychmiast ja zamknieto opierajac sie na moich
    zeznaniach skrzeczala cos o wywiadzie srodowiskowym (buahaha, to ma byc
    dowod na neiwinnosc albo wine? a co z rodzinami patologicznymi? kazemy
    za bycie kims czy za czyn?) czy o badaniu przez psychologow..

    > Wiem, że nic na to nie poradzisz no ale nad poziomem kultury możesz
    > chyba popracować;)

    i kto to mówi :-)

    P.