  • Data: 2002-11-14 23:35:10
    Temat: Re: znowu PZU i zwyzka
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to przestępstwo przeciwko dokumentom. Poświadczenie nieprawdy i przez
    > Ciebie i przez agenta.
    > Nie dość, że może stanowić podstawę do odmowy lub przynajmniej obniżenia
    > odszkodowania to jest po prostu przestępstwo.
    >
    > Pzdr
    > Brodek

    Dzieki za odpowiedz

    Wprawdzie nie myslalem jeszcze o konsekwencjach takiego kroku, bo z racji
    wieku problem ten bedzie mnie dotyczyl dopiero za 2 lata, ale mam jeszcze
    kilka pytan:

    1. Czy jezeli ja wpisze w formularz prawidlowa date urodzenia, agent mi
    wyliczy nalezna stawke OC, ktora zaplace, a nastepnie wprowadzi w komputer
    falszywe dane, to czy ja jako ubezpieczony takze moge byc pozwany? Przeciez
    moj podpis widnieje pod prawidlowa data - a ze agent cos kombinuje to nawet
    nie musze o tym wiedziec przeciez?

    2. Z slow agenta wynikalo, ze przepisy nie nakazuja zwyzki od 25 roku zycia
    rocznikowo, mowia jedynie o ukonczeniu 25 lat. Czyli skoro mam ukonczone 25
    to nie musze placic zwyzki. Twierdzil on ze to program PZU jest zly i ze nie
    pozwala wprowadzic polisy w omawianym przypadku. Czy jezeli byloby to prawda
    to dalej jest to przestepstwo?

    Czekam na odpowiedz, a przy okazji pomolestuje ubezpieczeniowca o wiecej
    szczegolow.

    Pozdrawiam
    Jarek