  • 1. Data: 2024-05-24 23:04:28
    Temat: Re: Firma w stacji trafo
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 24.05.2024 o 17:53, Monika Głowacka [Łódź] pisze:
    > Szukałam książki i znalazłam. Ale mniejsza o książce. Sprawdziłam
    > autorkę w firma.gov.pl i widzę, że ma założoną działalność gospodarczą w
    > stacji TRAFO, przypuszczam, że to nieruchomość bez okien.
    > Czy tak można?
    >
    > https://maps.app.goo.gl/57xDReEWKEohDFaK6

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Ta stacja trafo nie ma adresu (w
    znaczeniu miejscowość/ulica/numer domu).

    MJ

  • 2. Data: 2024-05-25 11:43:40
    Od: Monika Głowacka [Łódź] <m...@g...pl>

    W dniu 2024-05-24 o 23:04, Michał Jankowski pisze:

    > Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Ta stacja trafo nie ma adresu (w
    > znaczeniu miejscowość/ulica/numer domu).

    Jest wpis zobacz: REGON 142983722
    a w wyszukiwarce REGON jest wpis:
    nietypowe miejsce lokalizacji - Stacja Trafo 6034

  • 3. Data: 2024-05-27 12:52:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 May 2024 11:43:40 +0200, Monika Głowacka [Łódź] wrote:

    > Jest wpis zobacz: REGON 142983722
    > a w wyszukiwarce REGON jest wpis:
    > nietypowe miejsce lokalizacji - Stacja Trafo 6034

    Istotnie, ale:
    -być może system sobie jakos sam dopasował, ale raczej nie - jest
    budynek Polna 3, czyli to chyba jednak dokładnie stacja trafo.

    -jakaś altana na działkach tam była, ale adresu nie miała, to wybrali
    najbliższy?

    -nawet nie altana, tylko po prostu działka.

    Z regonu nie wynika, ale jakby tak wynajęła działke pod parking ? :-)

    Teoretycznie w stacji trafo mogła by odbywać działalność szkoleniowa
    ... z obslugi stacji trafo :-)

    Ewentualnie - stacja jest wyłączona i nieużywana, trafo zdemontowane,
    a budynek wynajęty. Ale wątpię - raczej cenna rzecz w takim miejscu.

    Chyba, że ... komuna trafostację postawiła na pustej działce,
    włascicielka się znalazła, czynszu się domaga ... to zbudowali sobie
    nową i wyłączyli starą :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-05-29 21:34:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.05.2024 o 11:43, Monika Głowacka [Łódź] pisze:

    > Jest wpis zobacz: REGON 142983722
    > a w wyszukiwarce REGON jest wpis:
    > nietypowe miejsce lokalizacji    - Stacja Trafo 6034

    Moim zdaniem to jakiś błąd. Podany w REGON adres, to Warszawa, Polna 3.
    Na GoogleStreet widać jakiś spory biurowiec pod tym adresem. Pokazana
    przez naszą koleżankę Stacja Trafo znajduje się tuż obok. W dostępnych w
    necie informacjach wskazywany jest lokal nr 708, co sugeruje raczej
    jakiś lokal na VII piętrze tego biurowca. Bo 708 lokali, to tam nie ma.
    Pewnie numerują piętro - numer lokalu.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2024-05-30 21:15:00
    Od: Monika Głowacka [Łódź] <m...@g...pl>

> [...]
    > necie informacjach wskazywany jest lokal nr 708, co sugeruje raczej
    > jakiś lokal na VII piętrze tego biurowca. Bo 708 lokali, to tam nie ma.

    Ale nadal pytanie otwarte czy tak można zarejestrować firmę w takim
    czymś? Zazwyczaj JDG rejestrują w domu, w mieszkaniu... Koleżanka
    pracuje na B2B to dostała adres do rejestracji od tych z którymi robi
    biznes.

  • 6. Data: 2024-05-30 22:28:50
    Od: n...@o...pl

    Monika Głowacka [Łódź] <m...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > czymś? Zazwyczaj JDG rejestrują w domu, w mieszkaniu... Koleżanka
    > pracuje na B2B to dostała adres do rejestracji od tych z którymi robi

    Jeżeli masz prawo użytkować taki lokal, to pewnie zarejestrujesz.

  • 7. Data: 2024-05-31 15:32:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 22:28, n...@o...pl pisze:
    > Jeżeli masz prawo użytkować taki lokal, to pewnie zarejestrujesz.

    Wydaje mi się, że w chwili rejestracji nikt nie bada tego, czy masz
    prawo do lokalu.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 8. Data: 2024-05-31 20:51:07
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Wydaje mi się, że w chwili rejestracji nikt nie bada tego, czy masz
    > prawo do lokalu.

    Teraz już ponoć się bada, tzn. musisz przedstawić umowę.