eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozniszczony towar a odpowiedzialność klientaRe: zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2006-04-13 09:21:18
    Temat: Re: zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości
    news:e1kuc2$ltd$3@inews.gazeta.pl...
    > zmarekz wrote:
    >> Witam
    >> Szedłm sobie w supermarkecie i niechcący stłukłem jakiś tam wazon (stał
    >> tak, że ciężko było go nie zaczepić - poprostu na środku przejścia)
    >> oczywiście ochrona i personel sklepu zaraz sie zleciał i kazał mi
    >> zapłacić za zniszony towar.
    >> Mam pytanie w związku z tym czy musze zapłacić za towar który niechcąco
    >> zniszczyłem ?
    >
    > Nie musisz.
    > Musiałbyś, gdybyś ten wazon wziął z półki i wyleciał ci z ręki.
    >
    >
    >
    >> Równie dobrze mój znajomy który ma 2 m wzrostu mógłby zaczepić o lampy
    >> które wiszą tak, że jak on idzie to musi się mocno schylać. A co by było
    >> gdyby on rozwalił se głowe (a przy okazji i lampe) też musiał by płacić
    >> za lampe a potem wystąpić o odszkodowanie za rozbitą głowe ?
    >
    > Lampy nie pojawiły się nagle i nie były czymś czego się nie spodziewał
    > spotkać na swojej drodze.

    Niby tak ale wisiały tak nisko ze facet musiał chodzić zgięty wpół


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1