eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozniszczony towar a odpowiedzialność klientaRe: zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2006-04-13 07:24:50
    Temat: Re: zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    zmarekz wrote:
    > Witam
    > Szedłm sobie w supermarkecie i niechcący stłukłem jakiś tam wazon (stał tak,
    > że ciężko było go nie zaczepić - poprostu na środku przejścia) oczywiście
    > ochrona i personel sklepu zaraz sie zleciał i kazał mi zapłacić za zniszony
    > towar.
    > Mam pytanie w związku z tym czy musze zapłacić za towar który niechcąco
    > zniszczyłem ?

    Nie musisz.
    Musiałbyś, gdybyś ten wazon wziął z półki i wyleciał ci z ręki.



    > Równie dobrze mój znajomy który ma 2 m wzrostu mógłby zaczepić
    > o lampy które wiszą tak, że jak on idzie to musi się mocno schylać. A co by
    > było gdyby on rozwalił se głowe (a przy okazji i lampe) też musiał by płacić
    > za lampe a potem wystąpić o odszkodowanie za rozbitą głowe ?

    Lampy nie pojawiły się nagle i nie były czymś czego się nie spodziewał
    spotkać na swojej drodze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1