  • Data: 2007-08-09 07:51:32
    Temat: Re: zniszczenie mienia o wartości 450zł - urząd czy cywilny?
    Od: youAr <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek napisał(a):

    > Użytkownik "Kit" <k...@d...plwywal.to> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]

    dodam, że chodzi o okulary. są prawdopodobnie odciski palców na szkłach.
    czy badanie odcisków również jest w ramach opłaty za rozprawę? w jaki
    sposób zabezpieczyć ten dowód, żeby był wiarygodny? pewnie przydałaby
    się wycena zakładu który mi je wyrabiał, ponieważ rachunku to już chyba
    nie znajdę..
    mam drobny problem z ustaleniem danych osobowych.zdaje się, że nikt mi
    nie pomoże ? muszę sam się starać o poznanie danych. czy mógłbym to
    zrobić np. na podstawie rejestracji jego samochodu?