  • Data: 2023-10-15 02:22:43
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zgadzam się - jakby policj musiała mojego pomnika pilnować to chyba
    > wolałbym brak pomnika:P No ale jak widzisz nie jest to "zwykły pomnik",
    > bo kulosny raczej co do zasady nie pilnują zwykłych pomników 24/7.

    Bo to nie jest pomnik a manifestacja/kwintesencja pewnej postawy. Dla
    mnie jest on wręcz obrazą ofiar tej katastrofy.

    > Czyli nie chodzi o żadne upamiętnienie tylko o politykę - więc pomnik

    > postawił sobie polityczny pomnil (kradnąc teren pod niego lokalnej
    > społeczności) a jego przeciwnicy i lokalna społeczność którj się ten
    > poligon nie podoba odstawia tam polityczne szopki. Graj w głupie gry,
    > wygrywaj głupie nagrody - pytaj się czemu, skoro to tylko zwykły pomnik:P
    >
    > Zobacztmy co będzie jak już kulsonów pod nim zabraknie - ja uważam, że
    > skoro postument już jest to trzeba pomnik dokończyć;)

    Znikną kulsony, zniknie "czelendż". Potem ktoś obleje farbą lub coś
    nabazgrze kilka razy, znajdzie się go i bez rozgłosu ukarze. Po roku-2ch
    wszyscy zaczną zlewać i będą traktować jak pomniki armii czerwonej lub
    przodowników pracy. Przykre, bo przecież zginęło sporo ludzi i to
    wartościowych, ale takie są konsekwencje tego co za tym wszystkim stoi.

    Nb. jest jakieś alternatywne miejsce w Polsce upamiętniające te ofiary?
    Ale takie prawdziwe, nie jakiś ołtarz z kawałkiem tupolewa?

    --
    Marcin