    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znany sędzia - aferzysta z czasów SLD
    Date: 20 Nov 2005 23:00:43 +0100

    > Użytkownik "PrawoPL" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > Znowu? To się już nudne robi. nie boisz się, ze ktoś się wk... i po
    > prostu zainteresowanemu doniesie, że ktoś bzdury o nim wypisuje na
    > publicznym forum? Pamiętaj, że sama instytucja sądu jako organu
    > państwa podlega ochronie prawno.

    Może i nudne, zwłaszcza że żadych efektów nie widać. Ale wiesz co. Od pewnego
    czasu można mieć swoje własne zdanie. Niekoniecznie zgodne ze zdaniem innych. To
    że można mieć inne podejście jest równiez pod jakąś ochroną. Skoro sądy są
    chronione prawem to pewno wystarczy powiadomić o zdarzeniu stosowne organy. Ja
    robie maszyny. Nie znam się na prawie. I nie wiem czy w takiej sytuacji nie
    powinienem kogoś powiadomić. Nawet nie wiem kogo. Ale coś mi się widzi ze są tu
    tacy co mają w zakresie obowiązków reagowanie gdy łamane jest prawo. To jeśli
    się na tym znasz to dlaczego nic nie robisz. Czekasz na innych? pewno tak bo
    piszesz że ktoś ( czyli nie Ty) doniesie. O kant du.. potłuc taką grupę co
    wszyscy mądrzy a nikt nie reaguje jak jest łamane prawo. Tomek