  • Data: 2010-06-15 10:43:01
    Temat: Re: znalazlem swoja rzecz na allegro
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Ta wbrew pozorom też jest poważna, bo istnieje spora pewność, ze to nie
    > pojedynczy wybryk, tylko paserka albo sam złodziej tym handluje.

    Tym bardziej nic policja nie pomoże, bo wiadomo, że złodziej się nie
    przyzna, a w domu nie trzyma czegoś, co by go wydało. Zresztą i tak nie
    zaczęło by się od przeszukania. Policja nic nie pomoże, chyba że ktoś
    lubi takie sprawy - pieczątki, pisma, przesłuchania, odwołania,
    udawanie, że coś się dzieje itp. - przynajmniej ja mam takie doświadczenie.

    --
    Liwiusz