  • Data: 2015-06-09 17:13:33
    Temat: Re: znalazla kupon i ...em.
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik J.F. napisał:

    > Zwracam uwage, ze pieniadze sa pod specjalnym nadzorem. Samo
    > falszowanie jest karalne, i czynienie przygotowan tez.

    Kiedyś problem rozwiązywano tak:

    Jego rosnącej popularności na przestrzeni dziejów nie przeszkodził fakt, że fałszerzy
    niejednokrotnie więziono, obcinano im poszczególne części ciała, wlewano do gardła
    roztopiony ołów, rzucano na pożarcie dzikim zwierzętom, palono na stosie, czy też
    zwyczajnie ścinano.
    http://blog.mennicawroclawska.pl/wlewanie-rozgrzaneg
    o-olowiu-do-gardla-czyli-krotka-historia-falszerstwa
    -monet/

    Dziś sąd kwalifikuje fałszerza zdaje się do jednej z 3 grup.
    3 grupa dostaje od 5 lat bez zawiasów.

    "nastolatkowie fałszowali banknoty" w google, nic się
    nie zmieniło od czasu kiedy plujki zagościły w domach.

    Najwierniejsze fotokopie dawały profesjonalne laserówki z lat 90tych,
    porównywałem kopię zdjęcia z oryginałem. Przyznaję,
    gdybym dostał kopię 10 czy 20zł pewnie bym łyknął.

    O 200 000 masowo fałszowanych nie wspominając.
    http://www.werttrew.fora.pl/piszta-co-chceta,10/bank
    not-200-000-plz-a-d-1989,7043.html