    From: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znaczke miesieczny - brak nr
    Date: Sun, 22 Jan 2006 01:41:09 +0100

    Użytkownik "marecki102" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dqttlf$136$1@news.onet.pl...

    > ano nie rozumiem jednej sprawy !!! jak mozna traktowac na rowni kogos kto
    > jedzie z premedytacja bez biletu na tzw 'gape' z kims kto de facto kupil
    > bilet i nie dopelnil takiego szczegoliku jakim jest wpisanie nr na
    > znaczku...

    Twoja argumentacja jest tak samo mocna, jak goscia, ktory pokazuje kanarowi
    nieskasowany bilet. "Panie, przeciez 'de facto' kupilem bilet i nie
    dopelnilem tylko takiego szczegoliku, jak wsuniecie go w szczeline
    kasownika". Czujesz roznice? - bo ja nie! Przez skasowanie biletu
    "legalizujesz go" na biezacy przejazd - czyniac tym samym niewaznym na
    innych przejazdach. To samo jest ze znaczkiem na miesieczny - czysty znaczek
    neisj niezalegalizowany - moze go kazdy wlozyc do swej legitymacji - jest
    jak nieskakowany bilet. Wpisanie numeru na stale laczy go z legitymacja (i
    posiadaczem) - a to przeciez bilet imienny jest chyba?
    Czy uwazasz, ze gapowicz, ktory pokazuje konktrolerowi bilet nieskasowany ma
    byc inaczej traktowany niz taki, ktory wogole nie ma zadnago biletu ????

    Pozdrawiam
    SDD