eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoznaczenie stopki › Re: znaczenie stopki [w emailach nie prawnie]
  • Data: 2008-05-25 08:26:45
    Temat: Re: znaczenie stopki [w emailach nie prawnie]
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Stopki "poufności" są gówno warte (IMHO) jeśli e-maila odbierze
    > zupełnie przypadkowa osoba *spoza firmy* - ona może być pod
    > jurysdykcją
    > innego systemu prawnego (nie Polska/nie EU). Stopka pewnie *może*
    > mieć jakieś znaczenie gdy e-maila odbierze przypadkowa osoba
    > *w tej samej firmie* a stopka jest zasadniczo "przypomnieniem"
    > odpowiedniego fragmentu wewnętrznego firmowego regulaminu.

    Gdyby o to chodziło to powinni konfigurować pocztę tak,
    aby te idiotyzmy były dolepiane tylko do poczty słanej
    np. w ramach tej samej domeny.

    Swoją drogą ciekawe, że podobnych kwiatków nie dopina się
    do korespondencji papierowej. A przcież tą droga wysyła się
    nawet ważniejsze dokumenty a ryzyko trafienia przesyłki
    w niepowołane ręce również istnieje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1