  • Data: 2010-05-10 05:06:24
    Temat: Re: zmuszenie sluzb do odholowania pojazdu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hs6q08$aha$1@inews.gazeta.pl...

    > Prawo o Ruchu Drogowym dość wyraźnie precyzuje, w jakich wypadkach może
    > dojść do odholowania pojazdu. Sądzę, że zdaniem funkcjonariuszy wypadki
    > takie nei zachodzą. Z mojego doświadczenia wynika, że skuteczność
    > odholowywania jest porównywalna ze skutecznością nałożenia mandatu. Już
    > sama obawa otrzymania mandatu, jeśli realna, zapobiega parkowaniu.

    no wlasnie w tym problem
    obawa mandatu czy wrecz odholowania nikogo nie ostrasza, parkuja tam co
    weekend w dlugim rzadku na kilkadziesiat aut, straznicy przyjezdzaja, nie
    wiem czy co weekend, ale widze ich czesto, co najweselsze, samochod strazy
    stoi na poczatku kolejki, mija go auto i parkuja na zakazie kilka "pozycji"
    dalej, pelna ignorancja, wleianie mandatow jest nieskuteczne zupelnie,
    dlatego sobie mysle, ze zmasowana akcja holownicza bylaby skuteczniejsza