  • Data: 2009-04-07 17:50:05
    Temat: Re: zmiana warunków umowy? wizzair
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    dana pisze:

    > Pani na infolini poinformowała mnie, że różnica w godzinach jest mniejsz niż
    > 5
    > godzin i mogę otrzymać zwrot tylko po potrąceniu opłaty za rezygnnację.
    > Poza tym orzekła, że regulamin na stronie www jest TYLKO tłumaczeniam z
    > węgierskiego, a ten ostatni jest obowiązujący.

    Ustawa o języku polskim art. 7 i węgierską wersją to sobie mogą...

    > Poza tym regulamin ma znaczenie podrzędne w stosunku do przepisów
    > ogólnounijnych, które mam sobie odnaleźć i poczytać

    IMO nawet jeżeli z przepisów ogólnych nie wynika konieczność zwrócenia
    Ci pieniędzy, to nic nie stoi na przeszkodzie żeby przewoźnik w swoim
    regulaminie do takiego zwrotu się zobowiązał - i takie ustalenie jest
    dla niego wiążące.
    Więc skoro napisali w regulaminie że w takim wypadku należy się zwrot,
    to się należy.