eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmiana warunków umowy? wizzairRe: zmiana warunków umowy? wizzair
  • Data: 2009-04-08 07:37:24
    Temat: Re: zmiana warunków umowy? wizzair
    Od: "dana" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > A co mówi paragraf 15.1.2?
    >
    >
    15.1.2 Jeżeli Wizz Air poinformował Pasażera o zmianach lotu zgodnie z
    paragrafem 15.1.1, Pasażer może skontaktować się z Telecentrum i wybrać
    jedną z poniższych opcji:
    (a) Wizz Air zmieni rezerwację Pasażera na lot na tej samej lub - w razie
    konieczności - podobnej trasie na inny dzień przypadający na 14 dni przed
    zaplanowanym pierwotnie odlotem lub na 30 dni po nim, w zależności od
    dostępności wolnych miejsc; lub
    (b) Wizz Air anuluje rezerwację i zwróci Klientowi całkowity koszt
    rezerwacji odwołanego lotu i dodatkowo 20% tej ceny oraz za bilet powrotny,
    jeżeli tak wskazują informacje znajdujące się na "koncie klienta" na stronie
    Wizz Air. Zwróconą sumę można wykorzystać na zarezerwowanie jakiegokolwiek
    innego lotu liniami Wizz Air w przeciągu roku od daty odwołanego lotu; lub
    (c) Wizz Air anuluje rezerwację i zwróci Klientowi całkowity koszt
    rezerwacji odwołanego lotu wraz z biletem powrotnym, jeżeli takowy został
    wykupiony, zgdnie z paragrafem 15.4.4.

    15.4.4. Odszkodowanie określone w pkt. 15.4.1 i 15.4.2. jest wypłacane w
    gotówce, elektronicznym przelewem bankowym, przekazem bankowymi lub czekami
    bankowymi albo, za zgodą Pasażera, w bonach podróżnych i/lub w formie innych
    usług


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1