eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmiana regulaminu=rezyganacja z neostradyRe: zmiana regulaminu=rezyganacja z neostrady
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Dawid Gocel" <d...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.telefonia,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zmiana regulaminu=rezyganacja z neostrady
    Date: Mon, 4 Jul 2005 10:56:59 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 51
    Message-ID: <daauc8$c19$1@83.238.168.162>
    References: <da0r5u$6ue$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.168.162
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1120468168 12329 83.238.168.162 (4 Jul 2005 09:09:28
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jul 2005 09:09:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:310375 pl.misc.telefonia:191367
    pl.misc.telefonia.gsm:817103
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:663a.000017fa.42c7d6dc@newsgate.onet.pl...
    > > Nio własnie jak to wlaściwie jest???? Po mojemu zmiana regulaminu przez
    TP
    > > umozliwia wcześniejsza rezygnację z neo bez żadnych dodatkowych kosztów
    (tak
    > > jest w piśmie przysłanym przez TP) (umowa do października), jednak przy
    > > połączeniu z konsultantem ten ktoś tak kreci, że już sam nie wiem. Myślę
    > > jednak, że zrezygnuję i nie zapłacę kary. Mam firmę która jest tańsza.
    >
    > czy w tej sprawie są znane jakieś oficjalne wypowiedzi lub stanowisko
    > np. federacji konsumentów?

    Przypadek prawdziwy: dzwonie do tpsa dowiedziec sie o koszty cesji idsla na
    inna osobe... gosc mi mowi, ze nie ma czegos takiego
    (k)onsultant: nie widze takiej opcji w cenniku (heh, to swietnie
    przygotowany jest ;)
    (j)a: no jesli tak pan stawia sprawe, to ja wlasnie na niego patrze i
    wlasnie tylko tam jest o tym mowa, dlatego wlasnie dzwonie.
    k: taaak ? (szczere zdziwienie) gdzie ? (i zaczyna mruczec cso pod nosem -
    znaczy zapoznaje sie z oferta swojej firmy)
    j: no tutaj i {cytat z cennika}
    k: gdzie to jest, nie widze (?????)
    j:no x-ta pozycja
    ....
    k: a skad ma pan ten cnnik ?
    j:no z panstwa strony ??
    k: (w tle klepu klepu www.tp.pl i klick klick;) ..z ktorej ?
    j:no..www.internetdsl.pl... a pan ma z jakiej (jestem juz szczerze
    rozbawiony) ?
    k:prosze poczekac (klepu klepu www.internetdsl.pl w tle),
    hmmmmmmmmmmmmmmmmm(m), szczerze, to nie wiem...

    WNIOSKI: ludzie pracujacy w infoliniach tpsa tak znaja oferte i umowy tej
    firmy, ze ja uchodzilbym wsrod nich za specjaliste d/s marketingu :) Nie
    mowie, ze wszyscy, ale wiekszosciowo dostaje czegos jak mam dzwonic do nich.
    Co do pytania: wazne co pisze w umowie, a nie to, co komus sie wydaje - a
    pewnie pisze tam, ze po zmianie regulaminu z ICH STRONY klient moze sie na
    nowe zasady nie zgodzic i wniesc do ilus tam dni o rozwiazanie umowy. Trzeba
    to jednak podeprzec paragrafem ze starego regulaminu, ze sie na niego nie
    zgadzasz i w tym momencie jest to rozwiazanie umowy z ICH strony i winy i
    nie moga sie nikogo czepiac.

    --
    Pozdrawiam
    Dawid Gocel




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1