  • Data: 2005-07-04 08:56:59
    Temat: Re: zmiana regulaminu=rezyganacja z neostrady
    Od: "Dawid Gocel" <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:663a.000017fa.42c7d6dc@newsgate.onet.pl...
> [...]
    TP

    > czy w tej sprawie są znane jakieś oficjalne wypowiedzi lub stanowisko
    > np. federacji konsumentów?

    Przypadek prawdziwy: dzwonie do tpsa dowiedziec sie o koszty cesji idsla na
    inna osobe... gosc mi mowi, ze nie ma czegos takiego
    (k)onsultant: nie widze takiej opcji w cenniku (heh, to swietnie
    przygotowany jest ;)
    (j)a: no jesli tak pan stawia sprawe, to ja wlasnie na niego patrze i
    wlasnie tylko tam jest o tym mowa, dlatego wlasnie dzwonie.
    k: taaak ? (szczere zdziwienie) gdzie ? (i zaczyna mruczec cso pod nosem -
    znaczy zapoznaje sie z oferta swojej firmy)
    j: no tutaj i {cytat z cennika}
    k: gdzie to jest, nie widze (?????)
    j:no x-ta pozycja
    k: a skad ma pan ten cnnik ?
    j:no z panstwa strony ??
    k: (w tle klepu klepu www.tp.pl i klick klick;) ..z ktorej ?
    j:no..www.internetdsl.pl... a pan ma z jakiej (jestem juz szczerze
    rozbawiony) ?
    k:prosze poczekac (klepu klepu www.internetdsl.pl w tle),
    hmmmmmmmmmmmmmmmmm(m), szczerze, to nie wiem...

    WNIOSKI: ludzie pracujacy w infoliniach tpsa tak znaja oferte i umowy tej
    firmy, ze ja uchodzilbym wsrod nich za specjaliste d/s marketingu :) Nie
    mowie, ze wszyscy, ale wiekszosciowo dostaje czegos jak mam dzwonic do nich.
    Co do pytania: wazne co pisze w umowie, a nie to, co komus sie wydaje - a
    pewnie pisze tam, ze po zmianie regulaminu z ICH STRONY klient moze sie na
    nowe zasady nie zgodzic i wniesc do ilus tam dni o rozwiazanie umowy. Trzeba
    to jednak podeprzec paragrafem ze starego regulaminu, ze sie na niego nie
    zgadzasz i w tym momencie jest to rozwiazanie umowy z ICH strony i winy i
    nie moga sie nikogo czepiac.

    Dawid Gocel