  • Data: 2008-09-02 06:52:07
    Temat: Re: zmiana oc
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:
    news://news-archive.icm.edu.pl/g9k4hs$rlo$1@inews.ga
    zeta.pl
    użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

    > Witam jakis czas temu zakupilem samochod. Był on ubezpieczony w PZU polisa
    > sie skonczyla zanim go zarejestrowalem. Czy jest mozliwe aby zmienic
    > ubezpieczyciela poniewaz stawki w PZU sa rozbrajajace dowod z auta jest na
    > starego wlasciciela nieprzerejstruje auta bez waznego oc. Czy jest
    > mozliwosc wypowiedziec umowe w PZU i jakie sa tego skutki?

    Jeżeli nie wypowiedziałeś umowy ubezpieczenia przed terminem upłynięcia
    ważności polisy, a ściślej jeden dzień przed tym terminem, to polisa
    automatycznie się wznawia na kolejne 12 m-cy. Czyli masz dalej PZU, mimo że
    jeszcze nie zapłaciłeś. Wypowiedzieć można, ale z zachowaniem terminu, tak
    jak wyżej napisałem. Najpóźniej na dzień przed upłynięciem terminu ważności
    polisy wypowiedzenie ma być u ubezpieczyciela.

    --
    Big Jack
    //////