  • Data: 2009-04-20 10:52:51
    Temat: Re: zmiana nazwiska a certyfikaty
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe w jaki sposób?

    Bo np. potomek alkoholików może być jakoś skrzywiony psychicznie.

    Podczas rekrutacji do służb specjalnych, a nawet zwykłej policji, takie
    rzeczy się sprawdza i niepewnych kandydatów uwala.

    Nie widzę powodu, dla których w innych dziedzinach życia nie miałoby być
    podobnie.

    > A co, jeśli pochodzisz z pijacko-bandyckiej rodziny Kowalskich? I tak nikt
    > nie zauważy. Czemu niesprawiedliwie popularne nazwiska się mogą ukrywać, a
    > niepopularne mają cierpieć?

    Niezupełnie o to mi chodziło. Popatrz na te 2 warunki (nazwisko i
    rodzina) rozłącznie, jako na 2 odrębne przykłady.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com