  • Data: 2009-04-20 13:22:52
    Temat: OT: było: zmiana nazwiska a certyfikaty
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patryk Włos pisze:

    > Jak będziesz chciała wyjść za mąż, to zapewne będziesz chciała wiedzieć,
    > czy wychodzisz za kawalera, czy za rozwodnika, prawda?

    ROTFL!
    No dobra. Już pozbierałam się z podłogi.

    Naprawdę takie są tam u was zwyczaje? A zapytanie do BIKu też wysyłacie?
    I do 7. pokolenia wstecz sprawdzacie czy nie było jakiego bezbożnika
    (wszak do 7. pokolenia pan bócek każe potomnych za grzechy przodków).

    Jak się zabezpieczać to na całego!

    Jak będziesz chciał sie ożenić to USC co najwyżej powie ci, że nie ma
    przeszkód. Ilu miała Twoja wybranka wcześniej mężów i kim oni byli nie
    dowiesz się jeżeli Ci sama nie powie.

    > To właśnie jest przykład niezaprzeczalności.

    To jest przykład jak do małżeństwa podchodzi 5-latek.
    Ty sobie żonę z katalogu zamawiasz czy jak?

    > I takie właśnie dane są dostępne - jeśli nie jawnie dla wszystkich (bo
    > nie wiem), to na pewno dla zainteresowanych, którzy rozpoczęli już
    > procedurę zawierania małżeństwa w UM.

    Osoby które "rozpoczęły procedurę zawierania małżeństwa" to są dalej w
    świetle prawa osoby sobie obce, więc jakim prawem miałyby mieć dostęp
    nawzajem do swoich danych osobowych?
    Nawet daty urodzenia przyszłego małżonka USC ci nie poda.
    Musisz sam zapytać swoją przyszłą.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl