  • Data: 2009-04-20 12:58:09
    Temat: Re: zmiana nazwiska a certyfikaty
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > W jakich papierach, że się tak z ciekawości zapytam?
    > Tak konkretnie, zakładając, że spiskowa teoria dziejów nie działa i
    > każdy z nas nie ma teczki w archiwach wiadomych służb i nasze dane w USC
    > są dla innych tajne.

    Jak będziesz chciała wyjść za mąż, to zapewne będziesz chciała wiedzieć,
    czy wychodzisz za kawalera, czy za rozwodnika, prawda?

    To właśnie jest przykład niezaprzeczalności.

    I takie właśnie dane są dostępne - jeśli nie jawnie dla wszystkich (bo
    nie wiem), to na pewno dla zainteresowanych, którzy rozpoczęli już
    procedurę zawierania małżeństwa w UM.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com