  • Data: 2003-04-21 21:40:46
    Temat: Re: zmiana meldunku - zmiana dokumentow [crosspost]
    Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gosiaczek wystukała:

    > kazdorazowa zmiana danych w dowodzie osobistym oznacza teraz niestety
    > wymiane tegoz dowodu na nowy - od chyba 3 lat juz nic nie wpisuja do
    > "ksiazeczkowych" dowodow - i lacze sie w bolu bo mam juz drugi "nowy" dowod
    > w ciagu niecalego roku

    Na pewno mniej niż od 3 lat. W listopadzie 2000 roku zmieniałam
    zameldowanie, mam wpis w książeczkowym dowodzie.

    I nie jestem pewna, czy w nowym dowodzie osobistym jest odnotowany stan
    cywilny - jeśli nie, i jeśli kulka nie zmienia nazwiska po ślubie to
    dowoód wymieni tylko raz.

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__