  • Data: 2007-08-14 14:55:33
    Temat: Re: zmiana dowodu osobistego i brak stałego miejsca
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 14 sierpnia 2007 15:47
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@r...googlegroups.c
    om>):

    > No nie do konca jest to prawda. Polska nie zezwala na drugie
    > obywatelstwo.

    To czemu tylu obywateli polskich (w tym ja), ma równocześnie obywatelstwo
    innego kraju (głównie niemieckie). Nie mów, że dzieje się to nielegalnie,
    bo wiele biur pośrednictwa pracy oficjalnie wymaga tegoż właśnie.

    > W przypadku gdy obcokrajowiec chce przyjac nasze
    > obywatelstwo to musi zrzec sie swojego prawdziwego.

    A w tę stronę nie testowałem :D

    Gdzieś czytałem że np. przyjęcie obcego obywatelstwa automatycznie usuwa
    obywatelstwo litewskie. Natomiast w stosunku do polskiego, to mam wrażenie,
    że nie....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/