eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmiana adresu prowadzenia działalności a UM › Re: zmiana adresu prowadzenia działalności a UM
  • Data: 2003-10-16 19:31:48
    Temat: Re: zmiana adresu prowadzenia działalności a UM
    Od: "Paweł Goławski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości:
    P...@k...portezjan
    .zabrze.pl,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > A to zależy co zmieniałeś: bo w zależności od lokalizacji
    > n.wym. zgłasza się w różne miejsca różne zmiany:
    > - siedzibę DG.
    > - miejsce prowadzenia DG.
    > Z p. widzenia podatku wchodzi jeszcze w rachubę:
    > - miejsce zamieszkania.
    > Pani w 1. urzędzie mogła nie być świadoma (przyjąć że wiesz
    > co robisz ?) co zmieniasz...

    Zmieniłem wszystkie (zamieszkanie, siedzibę i prowadzenie)

    Ogólnie to nie mam problemu z tym co ja mam zrobić jak przenoszę DG z
    jednego miejsca w inne... poza UM
    Denerwuje mnie, że w jednym _URZEDZIE_MIASTA_ mówią mi co innego niż w
    drugim... chodzi dokładnie o wpis do ewidencji - o to, w ewidencji _KTÓREGO_
    z tych urzędów powienienem figurować po zmianie? (tego starego czy nowego?)
    Oczywiście każdy z tych urzędów "chce" abym był w jego ewidencji":|
    Interesuje mnie to jak to jest wg. prawa ?

    > Jak możesz to przekop groups.googlem grupę .podatki (bo temat
    > powraca i mogą cię obwarczeć jak spytasz bez sprawdzania ;)).

    Sprawdzałem, sprawdzałem - i to mi dużo pomogło, natomiast problemu
    dotyczącego samego wpisu do ewidencji (w nowym, czy w starym UM mam być
    wpisany _PO_ aktualizacji) nie znalazłem...

    Pani w 2 urzędzie powiedziała, że z 1-go urzędu (starego) powinni byli
    przysłać papiery do niej i to u niej powinienem figurować w ewidencji... Jak
    teraz pytam panią w 1-wszym urzędzie to ona twierdzi że wcale nie ma takiego
    obowiązku wysyłania danych (podobno obowiązek taki będzie miała od 1
    stycznia 2004) i mogę pozostać u niej w ewidencji...?? Dlatego pytam, która
    z tych Pań ma rację??
    No i nie wiem jakie mogą mnie czekać konsekwencje jak zostawię sprawę tak
    jak jest (tzn. wpis do ew. w starym UM)??

    Pozdrawiam,
    Paweł

    PS. Dzięki za zainteresowanie tematem:)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1