  • Data: 2003-10-15 21:56:59
    Temat: Re: zmiana adresu prowadzenia działalności a UM
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Oct 2003, Paweł Goławski wrote:

    >+ Witam!
    >+ Właśnie przeniosłem sobie DG z jednego miasta do drugiego
    [...]
    >+ Coś minie podkusiło i zadzwoniłem do UM właściwego ze względu na nowy adres
    >+ siedziby firmy i tam sie okazało...
    >+ że TO ONI mają mnie wpisać do swojej ewidencji...!?
    [...]
    >+ W związku z tym mam pytanie:
    >+ W którym wpisie do ewidencji ja mam figurować??

    A to zależy co zmieniałeś: bo w zależności od lokalizacji
    n.wym. zgłasza się w różne miejsca różne zmiany:
    - siedzibę DG.
    - miejsce prowadzenia DG.
    Z p. widzenia podatku wchodzi jeszcze w rachubę:
    - miejsce zamieszkania.
    Pani w 1. urzędzie mogła nie być świadoma (przyjąć że wiesz
    co robisz ?) co zmieniasz...

    [...]
    >+ A może zależy to od interpretacji urzędników Urzędu Miasta??

    Nie zależy :)
    Jak możesz to przekop groups.googlem grupę .podatki (bo temat
    powraca i mogą cię obwarczeć jak spytasz bez sprawdzania ;)).

    pozdrowienia, Gotfryd