  • Data: 2009-11-04 00:17:45
    Temat: Re: zmiana adresu do doręczen w sądzie
    Od: " jb" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cyrena <e...@g...com> napisał(a):

    > mam pytanie, czy s=B1d mo=BFe nie przyj=B1=E6 do wiadomo=B6ci zagranicznego
    > adresu do korespondencji?

    Nie tylko może, ale musi.
    Art. 138. Strona, a także osoba niebędąca stroną, której prawa zostały
    naruszone, przebywająca za granicą, ma obowiązek wskazać adresata dla doręczeń
    w kraju; w razie nieuczynienia tego pismo wysłane na ostatnio znany adres w
    kraju albo, jeżeli adresu tego nie ma, załączone do akt sprawy uważa się za
    doręczone.

    nie zgodzilam sie na to, tym
    > bardziej ze ci najbli=BFsi juz powyjezdzali z kraju i nie mam zadnego
    > adresu w polsce.

    To w takim razie ty masz problem, a nie sąd.