eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozlozenie falszywego oswiadczenia a "nieznajomosc prawa szkodzi" › Re: zlozenie falszywego oswiadczenia a "nieznajomosc prawa szkodzi"
  • Data: 2006-01-20 19:08:04
    Temat: Re: zlozenie falszywego oswiadczenia a "nieznajomosc prawa szkodzi"
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ze nie mozna zabijac wiemy nie z KK, lecz z obyczaju, wychowania,
    > kultury itp ale nie z kodeksu. KK czytaja bowiem sedziowie,

    Mysle, ze Wojsalowi chodzi o to, ze wielu podatnikow myli sie w zeznaniach
    podatkowych z niewiedzy i nawet tlumacza sie potem, ze "znajoma ksiegowa
    pomagala wypelniac i tez sie pomylilismy". Odkad pamietam - zawsze myle sie
    w PITach na swoja niekorzysc i jestem wzywany do korekty. Nie wiem,
    dlaczego, bo konsultowalem swoje PITy juz z kilkoma osobami i wszyscy sie
    myla poza US. Imho dopoki nie bedzie liniowego podatku i calkowitego braku
    odliczen (co najwyzej jedna, prosta kwota progu nieopodatkowanego -
    zerowego), bedziemy sie borykac z zarzutami nieuczciwosci lub glupoty -
    zaleznie, czy na swoja korzysc, czy niekorzysc. Jednym slowem... w oczach
    Panstwa Polskiego przecietny "chlop od kosy" zawsze bedzie albo kretynem...
    albo zlodziejem ;-) No i nieliczna grupa poprawnie wypelniajacych PITy
    cwaniakow ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger