  • Data: 2012-10-26 16:57:53
    Temat: Re: źle wykonana usługa
    Od: Filip <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-25 13:30, valdoozz pisze:
    > Witam,
    >
    > Jakiś czas temu zaangażowałem dwóch panów do remontu mojego mieszkania.

    Witam,
    nie gruntuje się ścian przed szpachlowaniem jeśli nie ma takiej
    potrzeby. Jeśli ściana jest w miarę zwarta, kładziemy na nią
    bezpośrednio gładź. Drapanie nieodpadającej farby jest w tym przypadku
    też niepotrzebne. Moim zdaniem zrobili do tego momentu prawidłowo.
    Natomiast nie wiadomo czy zagruntowali ścianę przed malowaniem...