    From: Daroot <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: źle sporządzona umowa sprzedaży ratalnej ???
    Date: Fri, 11 Nov 2005 10:42:02 +0100

    Marek Lubiński napisał(a):
    > Witam,
    > Mam takie pytanie. Wzięliśmy z żoną kuchenkę gazową na raty. Jako że
    > prowadzę działalność i za dużo dokumenów do załatwiania, żona wzięła to
    > na siebie, jako że jest zatrudniona w dużej firmie na umowę o pracę na
    > czas określony. PRzy podpisuywaniu umowy (była to sobota) żona miała
    > tylko jeden dokument tożsamości - dowód, bo innego nie posiada
    > (legitymacja ubezpiecz. jest jeszcze w kadrach). Ponieważ nie miała tego
    > drugiego dokumentu, sprzedawca po skontaktowaniu się z kimś tam
    > telefonicznie, pozwolił, żeby wykorzystać identyfikator z firmy
> [...]

    Czesc. ja tez zajmuje sie wystawianiem rat. Jesli dostaliscie ksiazeczke
    splat i wplaciliscie pierwsza rate, to znaczy ze umowa przeszla i nic
    nie musisz dostarczac ani zmieniac. Natomiast jezeli nie dostaliscie tej
    ksiazeczki splat (choc nie wiem jak wplaciliscie pierwsza rate) to
    znaczy ze umowa nie przeszla, a sprzedawca musi wystawic ja jeszcze
    raz... W takim przypadku ON ma problem gdyz wydal wam sprzet a Wy nie
    macie obowiazku go zwrocic....