  • Data: 2007-10-07 18:32:10
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:1eqow04nibnzk$.hadvoi78ynby$.dlg@40tude.net...

    > Zgaduje:
    - jesteś policjantem sądząc po "ynteligencji"? ;P

    No, niestety, ale puuuuuuuudlo kolego...

    > Absolutnie to ma ogromne znaczenie.

    Taaaa, absolutnie.

    > Nie miał prawa go zatrzymywać w miejscu w którym zagrażało ruchowi
    > drogowemu.

    Czy zagrazalo? Watpie! W koncu zatoczka sluzy do bezpiecznego zatrzymywania
    pojazdow, z tym ze nie samochodow osobowych, a autobusow. Zatrzymywany
    kierowca pojazdu osobowego moze (a nawet musi) sie tam zatrzymac, jesli tak
    kaze mu Policjant, co nie znaczy, ze w przypadku braku mozliwosci
    kontunuowania jazdy, pojazd moze sobie tam stac w nieskonczonosc.