  • Data: 2004-03-14 15:22:08
    Temat: Re: zgodnie z prawem
    Od: Majka <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak od razu cala? Gotowa? Siup i prosze oto gotowa praca? To wybacz ale tez
    > bym Cie posadzil o plagiat albo zakup pracy.

    No wiesz po sprawdzeniu przez promotor pierwszego rozdziału,
    powiedziała, ze nie chce żeby jej oddawać rozdziałami tylko całosć.

    > Takie same dowody ma ten kto prace kupil lub odpisal - co za problem isc do
    > biblioteki i wypozyczyc pozycje wykazane w bibliografi.

    Hym... z jednej strony masz racje, to żaden problem wyporzyczyć źródła z
    bibliografi, ale jeśli bym tą prace kupiła lub odpisala to raczej nie
    miałabym pojęcia o pewnych problemach poruszanych w pracy, a także o
    dokladnej znajomości wykorzystanej literatury, nie mówiac już o
    analizach raportów finansowych, które jeśli by były odpisane, a nie
    samodzielnie sformuowane i obliczone to promotor mogłaby mnie, że tak
    powiem zagiąć na nich.

    > Zgodnie z prawem? Cytowac do 5% oryginalu. Ale nie o to chyba chodzilo.
    > Wiec wyjasniam - masz dokonac opracowania, nie odpisania. Oczywiscie praca
    > licencjacka czy magisterska beda raczej praca odtworcza (niechwalac sie
    > moja byla tworcza bo brakowalo wowczas zrodel w temacie), dopiero doktorska
    > wymaga poprowadzenia wlasnych badan i opracowania wnioskow.

    Ok czyli w 5% sie zmieściłam ( dokładnie 1 cytat).

    > Ma - jest nia Twoja praca.

    Czyżby? To nie jest dowód, raczej wnioski.

    > A chcesz ja obronic? To nie idz tylko porozmawiaj z promotorem.

    Tak rozmowa z promotor mnie czeka, ale niestety wiem jak będzie ona
    wyglądać, jestem z góry na straconej pozycji. Ja sie obronic? Może
    zmienić promotora.