  • Data: 2004-03-14 15:00:52
    Temat: Re: zgodnie z prawem
    Od: Majka <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Promotor wysunął wnioski takie jakie przyszły mu do głowy.
    > Jeżeli w twojej pracy są cytowania innych autorów a nie jest to zaznaczone
    > jako cytat to nie dziw się, że promotor wysunął takie wnioski.
    > Nie kontaktowałaś się z promotorem w trakcie pisania?
    > Skoro promotor nie widział cię wcześniej i nie widział tworzenia pracy to
    > mógł pomyśleć o tobie wszystko.
    > Staraj się teraz zrobić dobre wrażenie.

    Jeśli chodzi o kontakt z promotorem w czasie pisania pracy, to tak
    kontaktowałam się i po oddaniu mi sprawdzonego przez promotora 1
    rozdziłu, promotor poinformowała mnie żebym nie oddawała już pojedynczo
    rozdziałów tylko całość. Jeśli chodzi o cytowanie słów autorów książek
    to wszystko skrupulatnie mam pozaznaczane i opisane co i z czego
    korzystałam. (dokładnie 1 cytat :) )

    > Oficjalna droga też istnieje, tylko to jest najgorsze co możesz zrobić.
    > Jeżeli złożysz oficjalną skargę to pracę do recenzji dostanie ktoś trzeci.
    > Bardzo szybko ci udowodnią, że przepisałaś kawałek książki. Wystarczy, że
    > znajdą dwa trzy kawałki, które nie oznaczyłaś w pracy.
    > Dodatkowo, jeżeli promotor jest profesorem, szefem zakładu i uprze się cię
    > uziemić to kto mu się postawi?
    > A pisząc skargę wkurzysz go nieziemsko.
    > Staraj się to załatwić polubownie.

    Jeśli chodzi o przepisanie części książki to niestety nic mi nie można
    udownodnić ponieważ, jeśli bym nawet chciała to uczynić to temat mojej
    pracy nie pozwolił mi na takiego typu czyny, opierałam się raczej na
    raportach finasowych, a przy układaniu tekstu na analizach dokonanych
    przez autorów raporów (bez przepisywania słowa w słowo). Narazie
    myślałam o zgłoszeniu się ze sprawą do dziekana. I pokazania jak
    promotor mi pokresliła prace pisząc uwagi tego typu, że nie bedzie
    tracić cennego czasu na poprawe bo jest pewna ze jest to praca kupiona i
    napewno w przyszłośći zostanie jeszcze przez kogoś wykorzystna.