  • Data: 2003-09-17 05:54:17
    Temat: Re: zbieranie podpisow
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Neo[EZN]" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bk7v9o$stm$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Jednym z pomyslow, ktory przyszedl nam do glowy jest zbieranie podpisow
    > ludzi, ktorzy rowniez sa przeciwko likwidacji tej linii tramwajowej.

    Jest to jakiś pomysł. Listę taką przydałoby się dołączyć do petycji, pisma
    skierowanego do jednostki decyzyjnej w temacie linii tramwajowej.

    > Pytania:
    > - czy prawo nie zabrania zbierania podpisow bez zadnych zezwolen?

    Raczej nie zabrania zbierania, nie jestem pewien, ale jeśli chodzisz po
    mieszkaniach z tą propozycją, to nie mogą Tobie raczej zabronić.

    > - co powinno znajdowac sie obok podpisu? (imie i nazwisko - to wiadomo,
    > dokladny adres? czy cos jeszcze?)

    Adres może nie, bo po co. Ja proponuję imię, nazwisko, PESEL i podpis.
    Jednostka samorządu terytorialnego po tych danych dojdzie do adresu jeśli
    np. będzie chciała sprawdzić uzyskać potwierdzenie tych osób, czy
    rzeczywiście popierają to pod czym się podpisali.

    > - do kogo zwrocic sie z lista osob wraz z ich podpisami?
    > (zakladam, ze do Urzedu Miejskiego a moze do jakiegos sądu?)

    Do jednostki, która decyduje w tej sprawie. Miejski Zakład Komunikacji czy
    jak to się tam u Was nazywa. Powinni odpowiedzieć. Od odpowiedzi można się
    odwołać do jednostki nadrzędnej, a potem do NSA.

    > Pytania moga wydawac sie nieco dziwne ale nie mam doswiadczenia w tej
    > kwestii...

    Nie ma dziwnych pytań.

    > Pozdrawiam!
    > --

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    strona miłośnika kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
    http://kw1618.w.interia.pl <limit 7MB/godz // 2,5 GB/mies