  • Data: 2004-08-12 19:17:08
    Temat: Re: zawsze mnie to zastanawialo
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To ja jeszcze namieszam. Niestety w polskim prawie (podobnie jest w
    niemieckim i austriackim - innych osobiście nie znam) można skazać dwa razy
    za TEN sam czyn. (oczywiście nie dotyczy to 148 kk).
    Nazywa się to "po prawniczemu" idealny zbieg czynów karalnych. Występuje to
    na "styku" Kodeksu karnego i KKS lub KW.

    ---
    Pzdr.