    Date: Mon, 03 May 2010 13:16:47 +0200
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawracanie na drodze z pierwszeństwem

    Użytkownik moje_przedmioty napisał:

    > Sorry ale muszę to napisać.
    > Jesli Ty poważnie to pytanie zadajesz co jest powyzej to jesteś niestety
    > tępy i powinni Ci zabrac prawo jazdy.
    > Bardzo łątwo poznać które auto zawraca a które skręca w lewo
    > Wystarczy spojerzeć na ustawienie auta i wszystko satej się jasne
    > I jestem przekonany że o tym wiesz tylko w debilny sposób próbujesz teraz
    > brnąć w głupote jaką zacząłeś.

    Sorry, ale jo go tym razem bronie. Dlaczego ktokolwiek ma zgadywać na
    podstawie ułożenia samochodów co się działo wcześniej (no oprócz policji
    w celu ustalenia przyczyny wypadku). Jak nie widziałeś to ustąp i nie
    będzie żadnych problemów, jak chcesz zgadywać to zgaduj ale nie miej do
    nikogo pretensji że jestes winny wypadkowi bo źle zgadłeś.