    From: "P@wel" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zatrzymanie na 48 godzin
    Date: Tue, 6 Apr 2004 06:35:52 +0200

    > DAJE
    > >
    > Nie wkładaj w moje usta rzeczy, których nie napisałem, tylko po to, by
    > później z tymi wymyślonymi przez siebie rzekomo moimi poglądami
    > polemizować. Wskaż miejsce, gdzie twierdziłem, że prawo zabrania kontaktu
    > z adwokatem.

    klopoty z pamiecia? och jakze mi przykro. m.in. post z 3.04.godz. 1.15

    "Pytanie > Na jakiej podstawie prawnej policjant może w takiej sytuacji
    zakazać
    > dzwonienia do np. rodziny czy prawnika?

    I twa odp.

    Na podobnej, jak może zakazać wyjść z pomieszczenia. rzeczona osoba jest
    zatrzymana i jej prawa normuje kpk. Wśród nich nie ma wymienionego prawa
    do wykonania jednego telefonu."

    >Może Ty nauczysz się przy okazji czytać ze zrozumieniem i po
    > lekturze kpk zauważysz wreszcie, że ustawa ta nie daje prawa zatrzymanemu
    > do telefonowania do kogokolwiek, w szczególności również do adwokata.

    no zesz:-))))) a kto to pisal?

    "Tak więc kpk daje prawo do porozumienia się z adwokatem, a
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    "

    > Ona nakłada na policję obowiązek udostępnienia zatrzymanemu kontaktu z
    > adwokatem.

    i tak tez pisalem.uwaznie jeszcze raz przeczytaj mpoj porzedni post

    >to nie zatrzymany wykonuje ten telefon, tylko
    > policjant.

    dokladnie

    Policjant może ewentualnie zezwolić na rozmowę telefoniczną

    tego tez nie neguje

    pozdr
    P@wel
    ps. EOT