  • Data: 2006-12-17 15:46:56
    Temat: Re: zatrudnienie męża
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <w...@g...pl.invalid> napisal(a):

    > Toteż napisałem pod spodem, że to nie moja działka i dawno sie tym nie
    > zajmowałem i głowy nie daję, tylko to zdanie inteligentnie wyciąłes bo ci do
    > kontekstu nie pasowało.

    Po co zatem pisać w formie twierdzącej kategoryczny osąd dodając, że
    się na tym kompletnie nie zna? Przecież to nie jest nic ponad
    zużywanie klawiatury. Nie wiedział, ale powiedział.

    I przepuściłbym Ci to, gdyby nie ten Twój tekst o pierdzeniu. Sam
    pierdzisz o czymś, o czym nie ma pojęcia i jeszcze ustawiasz innych.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/