  • Data: 2022-11-15 00:55:47
    Temat: Re: zatrucie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-14, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ze wystarczy okno otworzyc?
    > To niewiele tlumaczy.

    > No ale jaka byla temperatura - 28 st. C, 30, 34, 37 ?

    To w pomieszczeniu nadal mogło być dużo więcej. Ponownie, nie wiadomo
    nic jak tam ta wentylacja wtedy wyglądała, jaka była temperatura, ale
    mamy "nie". Bo jak chodziłem do szkoły to dzieci na apelach nie mdlały
    :) Jakby mdłały i to czesto, nie byłoby medialnego tematu, więc to co
    się zdarzyło to sytuacja wyjatkowa. Co jest bardziej prawdopodobne, że
    była duchota i mała panika, czy że ktoś kilkadziesiąt osób podtruł a
    nikt nie wie jak i czym?

    --
    Marcin