  • Data: 2022-11-15 00:46:31
    Temat: Re: zatrucie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-14, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja sobie takich ekscesow w szkole nie przypominam.

    Mdlenia na różnych apelach to ja sobie tez nie przypominam, ale
    zasadniczo ilość szkół gdzie miałem okazję doświadczyć efektywności
    wentylacji sali gimnastycznej, mimo upływu lat, nie osiągnęła liczby
    uznanej w statystyce za znaczącą. Podejrzewam, że u Ciebie podobnie :)

    A, że młodzi ludzie często mdleją, dawałem odnośniki.

    --
    Marcin