  • Data: 2016-08-06 20:40:51
    Temat: Re: zasiłki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-08-16 o 01:26, Roman pisze:

    > Dzięki za jakąś konkretniejszą odpowiedź, więć mamy Ośrodek Pomocy
    > Społecznej w Gminie,
    > ale jeśli oni nic tam nie ewidencjonują to pewnie te zasiłki sami
    > pracownicy biorą i mówią że nie ma bo rozdali biednym:)

    Bądź uprzejmy czytać ze zrozumieniem. Oni ewidencjonują wydawane środki,
    ale nie w rozbiciu na osoby. Ktoś musiałby siedzieć i to przeglądać
    ręcznie, by Ci odpowiedzieć. Poza tym nieuprawdopodobnione, by tam było
    dziecko, a nie rodzic.

    > Alimenty raczej nie wchodzą w grę, ale renty nie mam pojęcia, nie znam
    > się na tym, nie znam zasad przydzielaniam ja chcę się dowiedzieć, więć
    > jeszcze mam iść do ZUS i KRUS? I o co pytać? Tam to ewidencje
    > majądziałającą:)

    Jeśli Twoi rodzice żyją i mieszkasz z nimi, to tam nic nie znajdziesz.