  • Data: 2002-04-13 17:10:13
    Temat: Re: zasiłek dla bezrobotnych
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Apr 2002, Lilianna wrote:

    >+ to wtakim razie komu przysługuje ten zasiłek?!

    Byłym pracującym, i to pod rygorami:
    1. minimum rok (ciągłeś) pracy przed utratą
    2. pensja minimum (może być 1/n etatu, byle kwota pasowała)
    3. jest na okeślony okres (zależny od gminy/powiatu, a ściśle
    poziomu bezrobocia w tymże)

    [...]
    >+ mam kasa też się kończy. jakie mam perpektywy? bo wydawało mi sie że
    >+ bezrobotna jestem, a tu taki psikus :(

    Ew zasiłek socjalny :( (jakieś grosze, ale jeśli NIC nie masz...)
    A bezrobotna jesteś - ale "bez prawa do zasiłku".

    Pozdrowienia, Gotfryd