  • Data: 2002-04-13 16:43:37
    Temat: Re: zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "Shoovie" <s...@b...pl.NO_SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Lilianna napisał(a) w wiadomości: ...

    >to wtakim razie komu przysługuje ten zasiłek?! pracy nie mam,
    studiów nie
    >mam kasa też się kończy. jakie mam perpektywy? bo wydawało mi sie że
    >bezrobotna jestem, a tu taki psikus :(

    Nie jestes sama. Ja musze za studia placic ponad 400zl miesiecznie,
    a wlasnie niedawno stracilem prace (nie z mojej winy, ale co z tego?).
    Teraz musze sie martwic o kase, bo jak jej nie bedzie, to nie bedzie
    studiow. A jak nie bedzie studiow, to ide do wojska :)
    Jakie mam dalsze perspektywy ???
    Odpowiedz sobie sama na to pytanie.
    P.S. W UP nie ma sensu sie nawet rejestrowac-nic Ci nie pomoga :(

    Pozdr,
    Shoovie