  • Data: 2010-08-29 21:54:52
    Temat: Re: zarzuty od nakazu zapłaty
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-29 23:30, Andrzej Lawa pisze:

    > ZTCW to BTE nie zawsze się pojawia w takich sytuacjach.

    ZTCW naciśnięcie drukuj + koresp.seryjna działa w każdym banku.
    Wystawienie BTE w działach windykacyjnych banków jest równie
    powszechne jak logowanie się do komputra po przyjściu do roboty.

    > Dawniej chyba nie wszystkie umowy miały "dobrowolne poddanie się
    > egzekucji", a bez tego BTE chyba się nie da wystawić, czyż nie?

    Osobiście nie widziałem umowy, nie uwzględniającej możliwośći
    wystawienia BTE. Spotykam się też często z taką praktyką, że
    sprawa ma i BTE z KW, jak i dodatkowo po jakimś czasie NZ z KW,
    w celu "szczególnej" egzekucji.

    > No i czasem bankom nie chciało się p*.*yć, więc sprzedawali, żeby mieć
    > czysto w kartotece.

    A kupiec patrzy na takie rzeczy jak klauzule, czy czynności
    opisane w 123 - bo na podstawie min tego ocenia ile warto
    zapłacić bankowi :)

    Banki sprzedają wierzytelności nie po to by się "nie pieprzyć" a
    z zupełnie innych powodów, które się fizjologom nie śniły.

    6008