    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: zarzuty
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 4 Oct 2021 07:33:52 +0200

    On Sat, 2 Oct 2021 00:13:07 +0200, Shrek wrote:

    > Jak zwykle - robert bredzi. Normalnie robi się sprawę w sprawie a nie
    > przeciwko. Dziwne tylko że nadmkomisarz pierdoli w tak podstawowych
    > sprawach. To nawet dezodorant powinien ogarnąć.

    No widzisz, jakby juz przestal, zreszta powyzej wyraznie mamy "w
    sprawie". Tylko to "nieumyslne spowodowanie smierci" mnie troche
    dziwi, no ale moze racja, ze nie mozna prowadzic w sprawie
    "nieszczesliwego wypadku".

    A moze i faktycznie kucharka winna, rodzice, kierownik osrodka,
    dyspozytorka pogotowia, ratownicy z karetki, lekarze ze szpitala ...
    jak to bylo w sprawach cywilnych - skoro maloletniemu winy przypisac
    nie mozna ... musi byc winny ktos pelnoletni :-)

    J.