eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozapytania o mozliwosc przeslania handlowej - spam? › Re: zapytania o mozliwosc przeslania handlowej - spam?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zapytania o mozliwosc przeslania handlowej - spam?
    Date: Mon, 29 Dec 2008 21:07:00 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <gjbanq$i8i$2@inews.gazeta.pl>
    References: <gj8tid$cf3$1@news.wp.pl> <gj919s$pi4$1@inews.gazeta.pl>
    <gja9j3$bka$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bfx78.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1230581306 18706 83.28.61.78 (29 Dec 2008 20:08:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Dec 2008 20:08:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:569238
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ML" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gja9j3$bka$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    >> Z karnego punktu widzenia raczej nie, bowiem tam mowa o niezamówionej
    >> ofercie, a nie pytaniu.
    > W ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną jest napisane:
    > informacja handlowa - każdą informację przeznaczoną bezpośrednio lub
    > pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorcy (...)
    > Takie pytanie służy POŚREDNIO do promowania towarów lub usług (w końcu
    > taki jest właśnie cel tego maila, z jakiego innego powodu ktoś miałby go
    > wysyłać?), a więc moim zdaniem podpada pod to.

    Moim zdaniem nie masz racji. Pytanie, czy czasem nie jesteś zainteresowany
    czyjąś ofertą, to po prostu pytanie i nic więcej. Pośrednie promowanie
    produktów to kretyński mail, że Ania Z. już kupiła pralkę firmy ABCD, i
    jest zadowolona obliczony na to, ze zaintryguję Cię i zaczniesz szukać co
    to za Ania Z, i czemu postanowiła Cię o swym szczęściu powiadomić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1