    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaprzeczenie własnemu podpisowi pod umową jaka kara?
    Date: Sun, 25 Feb 2007 14:50:49 +0100

    news:errjhp$3do$2@inews.gazeta.pl...

    > Z samej istoty rzeczy. jak jest stroną, to nie świadkiem.

    Jakoś mnie to nie przekonuje.
    To, że mam interes prawny i jestem stroną - powodem czy pozwanym ,chyba nie
    oznacza , że nie mogłem byc świadkiem jakiegoś faktu sprawy i na tę
    okoliczność złożyć zeznania przed sądem prawdziwe lub nie.
    Chyba , że z przepisów prawa wynika , że strona moze kłamać bezkarnie - nie
    jestem prawnikiem, ale z tego, co mi wiadomo dotyczy to oskarżonych ,a nie
    powoda czy pozwanego w sprawie cywilnej o zapłate chyba, że się myle to
    prosze podać jakąś podstawe prawną.
    A w przypadku tego zaprzeczenia podpisu na policji czy w prokuraturze
    składając wzory podpisu do ekspertyzy grafologicznej, pozwany zrobi to
    chyba jako świadek ,bo prokurator jeszcze nie wie ,czy to jego podpis czy
    nie.
    mareK