  • Data: 2005-12-02 13:31:14
    Temat: Re: zapomniany mandat
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdziwisz sie. Koledze zablokowali konto bo mial nieoplacony madat na 100
    zl.

    Nie można komuś zablokować konta za jakieś śmieszne 100 zł. Można
    odpowiednim tytułem obciązyć to konto i pobrać z niego pieniądze. Gdybym ja
    miał na koncie np. 10.000 zł i nagle bym się dowiedział, że bank mi je
    zablokował bo ktoś przysłał tytuł na np. 100 zł to natychmiast bym zmienił
    bank i napisał poważną skargę. No, chyba że kwota zajęcia przekracza
    dostępne środki. Mi nie raz komornik pobierał kasę z konta, ale odbywało się
    to normalnie. Czyli do banku przychodził tytuł a bank przelewał. Oczywiście
    płaciłem jakieś pieniądze za tę operację, ale nie było czegoś takiegoś
    "zablokowanie konta"...