    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zalozenie spolki?
    Date: Tue, 21 Oct 2003 11:58:05 +0200

    Uzytkownik "Cecylia Słupianek" <c...@x...wp.pl> napisal w wiadomosci
    news:bn02f1$6rj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    To zalezy od tego, co chcecie robic, jakie beda tego rozmiary, jak chcecie
    zgromadzic fundusze itd.
    Hem - nie wiem wlasciwie, po co sie az tak rozpisuje, jak nie mam danych...
    Powiedz, co mniej wiecej bedziecie robic, jakie przeiwdujesz obroty itp.

    Dzieki wielki za wlasnie te "rozpisane" informacje.
    Bedziemy mialy siec sklepow odziezowych (na razie negocjujemy umowy na 3
    lokale). Obroty ok.100.000/1m-c. Na razie. mam nadzieje...

    M: Ja bym myslal juz o 'powaznej' spólce - chocby jawnej.

    Czy spolke cywilna wystrarczy zarejestrowac w UG (rejestruje sie wg.miejsca
    zamieszkania czy dzialnosci?) ? Rozumiem, ze nie musze "latac" po sadach jak
    przy spolkach innego rodzaju, czy tak?

    M: Latac? Hmmm... Latania po róznych urzedach nie unikniesz. Wizyt w gminie
    jest tyle samo co w KRS, tyle, ze wniosek jest tanszy i latwiej go wypelnic.
    I tu i tu jest to wlasciwie formalnosc.
    Dzialalnosc rejestruje sie w miejscowo wlasciwym dla wykonywanej
    dzialalnosci urzedzie gminy (dzielnicy).

    Pozdrawiam,
    Cecylia

    Pozdrawiam

    Depi. -

    PS> -Fajnie jest wysylac wiadomosci w frmacie tekstowym. Jak wysylasz HTML,
    to widzisz co sie robi. Popraw to prosze.