    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaliczka w Leroymerlin a rezygnacja z zakupu...
    Date: Sat, 28 Dec 2013 23:44:44 +0100

    > Skoro Ci się nie chciało... Wybacz:( Niech Ci się zechce...

    Wybaczam. Napisałem, że jutro podejdę do nich jeszcze raz.

    Natomiast w tej chwili jest kwestia - co powinno być na fakturze, żeby
    była z pewnością traktowana nie jako "ostateczna zakupowa", tylko
    "zaliczkowa". Czy wystarczy notka , że wymieniona kwota jest zaliczką,
    czy też zamówieniem. itp.

    I jak się do tego ma fakt, że na tej fakturze będzie 100% wartości.
    Czy zaliczka może być w wysokości 100% ? Imo tak, ale...kto wie.

    Cała sprawa dopiero będzie miała miejsce. Po prostu robię rozeznanie
    sprawy. Towar ma pozostać u nich, bo ja go teraz nie chcę.
    Chciałbym wydać kasę na zaliczkę, i później (np. za 2 tygodne) odebrać
    towar.
    I żebym mógł zrezygnować z odbioru - i mieć pewność, że dostanę kasę
    spowrotem. Proste.