  • Data: 2006-04-08 23:52:49
    Temat: Re: zakupy w internecie...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.04.2006 przemcio z. <p...@W...pl> napisał/a:
    > kupilem ostatnio zabawki w sklepie
    > internetowym - niby wszystko w pozadku,
    > ale wg mnie powinno w paczce, oprocz towaru byc jeszcze:
    > - paragon albo fv,

    Jakiś dowód zakupu.

    > - pismo o mozliwosci zwrotu w ciagu 10 dni

    Informacja, choć niekoniecznie w tej paczce. Wystarczy że skutecznie
    zostałą ci przekazana w dowolny sposób.

    > - instrukcje do kazdej rzeczy w jezyku polskim

    Tak, choć niekoniecznie musi mieć to od razu formę rozbudowanych
    podręczników wznoszących się formami ekspresji językowej na szczyty
    polszczyzny. Inaczej mówiąc, czasami obrazki na pudełku wystarczą.

    > - gwarancja lub umowa kupna-sprzedazy

    nie

    > niestety zadnego z w/w dokumentow nie bylo...
    > ktore tak na prawde powinienem dostac i do jakiego
    > urzedu/rzeczika sie zglosic zeby sprzedawca
    > wywiazal sie ze swoich obowiazkow?

    Inspekcja Handlowa

    --
    Marcin